Načítám ...

Red Dead Online – Bounty Hunter

Bounty Hunter je poslední z trojice profesí ve hře Red Dead Online, která nám ještě chybí do kolekce článků na toto téma. O roli Trader si můžete přečíst zde a informace o sběratelství – profesi Collector najdete na tomto místě

Proč jsem si nechal “Lovce odměn” až na konec? Důvod je jednoduchý – na poslední level jsem to v této profesi dotáhl teprve nedávno. A přestože je to jedna z nejakčnějších aktivit ve hře, nevěnoval jsem ji takovou pozornost jako ostatním kratochvílím.

První věc, kterou musíte udělat, pokud se chcete stát Bounty Hunterem, je získat pro tuto činnost příslušnou licenci. Zakoupíte ji za 15 zlatých cihliček od šerifa v Rhodes (viz mapa). Tam budete svědky krátkého příběhu jisté dámy, která už to s padouchy zkrátka umí a filmeček nejen potěší a motivuje k odchytu kriminálních živelníků, ale také docela pobaví.

Pak už následuje pouze sledování vývěsek, které jsou většinou poblíž vězení a šerifa, nebo také na nádražích. Vývěska obsahuje tři letáky se jmény a podobiznami těch, které musíte polapit – živé či mrtvé. Samozřejmě za živého je odměna nepatrně vyšší, než když dovalíte mrtvolu.

Podle symbolu $ na plakátu poznáte, za koho dostanete více peněz, ale rozhodně si nedělejte příliš velké iluze, že díky této aktivitě nějak výrazně zbohatnete! Za každého výtečníka získáte od 10$ do 20$!  Na různých místech jsou různé vývěsky a přestože se některé tváře objevují na seznamu hledaných opakovaně, mění se alespoň jejich pozice, kde se nacházejí a nepatrně také náročnost jejich odchytu.

Samostatnou kapitolou je potom legendární bounty, která je v každém týdnu jiná. Legendární kriminální živelník má své vlastní představení v krátké scéně, abyste lépe věděli, s kým máte tu čest! Jeho zadržení je, oproti běžným výzvám, výrazně náročnější a navíc se po každém úspěšném dokončení zvýší obtížnost o jeden, z celkových pěti stupňů. Do třetí úrovně jsem zvládl aktivitu sólo, ale na zbývající dva už jsem si raději domluvil pomoc od jiných hráčů. Předpokládám, že náročnost se rovněž odvíjí od počtu členů ve vaší skupině.

V době psaní tohoto článku je aktuálním, již devátým, legendárníkem Red Ben Clempson:

Závěrem se ještě vrátím ke způsobu zadržení běžných odměn. Setkáte se totiž s různými typy úkolů jak padoucha dopadnout. Některý začne tím, že váš cíl ujíždí s partičkou svých kompliců do úkrytu a vy je doháníte koňmo. Klusy klus, dokud nedoklusáte až do jejich blízkosti a nezahájíte bouřlivou přestřelku, během které se cíl může odtrhnout od skupiny a utíkat do bezpečí. Pokud se včas nevydáte za ním a budete se příliš dlouho věnovat likvidaci zbývajících protivníků, šéfa bandy ztratíte a tím vaše mise skončí.

Některý z úkolů zase začíná v místě, kde se váš cíl nacházel naposledy a vy musíte postupným odhalováním stop jeho aktuální pozici vypátrat. To vypadá tak, že pobíháte od jednoho předmětu ke druhému, abyste nakonec zjistili, že ten mizera se schovává poblíž chatky, kterou jste oběhli přinejmenším třikrát. Neřekl bych, že je to vyloženě nezábavné, ale na větvi z toho také nejsem.

Profese Bounty Hunter má, stejně jako ostatní, maximální úroveň 20. A také v tomto případě dostáváte za každý level nějakou odměnu, nebo si odemknete další možnosti nákupu v katalogu. Bohužel jsem byl dost zklamaný z toho, když jsem si pořídil tzv” bounty wagon” a ihned se vydal k vývěsce, kde na jednom plakátu bylo více zločinců. Domníval jsem se, že právě za účelem zadržení více cílů v rámci jednoho úkolu je tento vůz k dispozici. K mému překvapení jsem se po startu mise objevil zpátky na svém původním koni. Škoda.

Mezi dalšími odměnami za postup v roli Bounty Hunter najdete celkem pěkný outfit, nový typ lasa a zbraně, emoce, koně a několik dalších drobností, které mohou fetišistům udělat Vánoce.

Zdroj: vlastní Foto: Rockstar – RDO