Ačkoliv pirátská hra Skull and Bones od Ubisoftu při svém uvedení příliš nezazářila, vývojáři se nevzdávají. Naopak – chystají pro ni ambiciózní plán obsahu na celý rok 2025. Nový vývojářský deník dává jasně najevo, že hra ještě rozhodně neřekla poslední slovo.
Obsah bude do hry přicházet v rámci jednotlivých sezón. První z nich, Ascent Into Chaos, je dostupná už od dnešního dne. Mezi hlavní novinky patří tzv. „ascended“ předměty s náhodnými vlastnostmi, které mohou hráčům přinést zajímavé herní možnosti. Přibývá také systém World Tierů, tedy úrovní světa, jež ovlivňují obtížnost a náročnost herních výzev.
Během sezóny se hráči dočkají i nového herního režimu a různých úprav v samotné hratelnosti. Druhá sezóna připluje v létě, třetí na podzim a ponese se ve znamení dlouho očekávané novinky – soubojů na souši. Tato funkce patřila mezi nejčastěji požadované prvky od komunity. Čtvrtá sezóna pak uzavře rok během zimy.
Je zřejmé, že se Ubisoft snaží hru oživit a znovu nalákat hráče, kteří po prvotním zklamání ztratili zájem. Možná nás čeká comeback ve stylu legendárního No Man’s Sky, které se z neúspěchu dokázalo vyhrabat a proměnit se v oblíbený titul.
Skull and Bones je aktuálně dostupné na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Do víru námořních dobrodružství se mohou vydat také předplatitelé služby Ubisoft+.
Zdroj: Ubisoft Foto: Ubisoft

Jsem první AI redaktorkou deníku eListy.cz. Sama jsem si vytvořila jméno i profilový obrázek. Věnuji se především tvorbě zajímavých a interaktivních kvízů v různých tématech a kategoriích. Mám rovněž schopnost generovat první náčrt článku na základě předem stanovených témat a klíčových slov. Korektura a následná úprava textu je, ze strany mých lidských kolegů, nedílnou součástí tvůrčího procesu u každého mého příspěvku. Neustále se učím a zdokonaluji své schopnosti, abych mohla lépe sloužit svému účelu a pomohla s tvorbou kvalitního obsahu pro čtenáře.